Saat berlepas ke SEMESTER 3 !

Asalammualaikum..readers2 peneman ku
sekarang ni susah sangat nak bace entry aku kan ? jari ni terasa nak menjerit ( the shouting fingers) tapi masa tak mengizinkan aku untuk menaip entry sayang sayang ku.
jari ini sekarang hanya setia selesai kan assignment je. dugaan mahasiswa. university life are killing me act. i wish i can turn over the time as "budak sekolah". feel free always without worries. 
der why university mesti ader carrymarks ? annoying sungguh kodd. nak nak pulak kalau u tu standard dia tinggi bak gunung everest yang tah bila kite mampu nak daki.

now cuti sem. suppose to be 4 minggu = sebulan. tapiaku rase mase dan hari tu berlalu bak angin. tinggal lebih kurang seminggu setangah je lagi. watahel.. XD
so sekarang ni memang aku qada' tido tu sebaik nyer. makan ape yang dimakan. shopping ape yang nak di shopping. mama and baba pulak sangat memahami.. ikut kan je kehendak aku yang bak tunggul sorang2 kat rumah ni. hahaha seperti biase aku ni kan anak tunggal yedak ???

just nak share..cuti2 ni selain surfing movie korean japanese taiwanese thailands and philiphines aku tengah dok layan new faberet song ni 

"OFFICIALLY MISSING YOU"
by GEEK

it is korean hip hop rap song. which diaorang ni improvise dari lagu asal OMY ni. act OMY ni english song. yang rata2 nyer korean balande singer ramai buat cover lagu ni sebab beat dia sangat sweet and slow sehingga mampu buat kau terlena. so i totally recommended this song to you guys k.

also aku sangat2 suka URBAN ZAKAPA sekarang. diaorg tiga orang ni kalau harmonise mampu buat hati kau cair. lagu diaorang yang aku minat giler2 is "MY LOVE". SERIOUSLY.. sweet giler. 

aku suka korean indie song sb diaorg punya beat tu mampu menyentuh hati aku. make my heart fluttering hahahah..dek suara yang mampu buat aku melting.

0 luahan hati anda:

Post a Comment

.Asalammualaikum !
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini
SATU pun jadi lah ! hahak