Me le Doll ?!

Asalammualaikum !
Ramadhan Countdown : another 3 days more
such of lovely day...indah permai sejuk & tanpa jerebu

Kisah dia bermula mcm ni 



26th June 2013. my birthday right ? so nani punya present dia bagi aku doll


this cutie doll



dialog dia mcm kat atas tu la. agak aku ni rupa anime or something tak centre ke hape ??
how come me the lively person ni disama kan dgn patung ? ayoyoyo
tapi tomey kan dia ? hehehe
bentuk muka kiteorg bulat so tu yang ader iras sikit but not to much. mata dia bulat kot...me minah sepet :))

AND ! ader lagi sorang ni pun menyamakan diriku ini dengan patung.


that guy. besides me. 


ader ke dia same kan aku dengan DOMO. lagi la pelik..
he is my cutie junior yang peramah also kaki gosip. 
i still remember mase aku approach dia. senior yang tersangat la ramah & tak malu. korang rse mcm mne aku tegur dia ? bayangkan...


Here some pic me and nani. the person who call me doll for the first time



the end.

0 luahan hati anda:

Post a Comment

.Asalammualaikum !
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini
SATU pun jadi lah ! hahak