Tanduk Kerbau dan Toyol !

Asalammualaikum !!!!
ERRRRGGGHHHH ! 
ni nak sentap ke nak gelak nih ? delima !
dan akhirnya aku memilih untuk gelak sampai habih merah padam muka i and menangis.
why ? WHY ?
it's all because of the gang.
Tanduk kerbau a.k.a pijan
Toyol a.k.a nashrafiq 
walaupun nash tu dah makin tinggi and lagi tinggi dari aku. but still kau toyol pada mata aku nash :P
semua nyer bermula pada khamis lepas. ader hari kerjaya kan kat STUDI.
so ader banyak brochure dari IPTS2 yang terlibat. then mase tengah borak2 dengan hafiz tetibe pijan datang bawak brochure then di bukak brochure tu and berkata 
"hye KAMISAH ! sini2. ok kak ni semua procedur2 untuk hilang kan tahi lalat. dijamin tak sakit"
I was like.................................mase tu mimi pun ader. hahahahaha sumpah kelakar 
then ditambah dengan nash yang memang dengki dengan aku
"ok kak kite akan guna strawberry ni kite gosok2 kan dia kat tahi lalat akak insyaallah tanggal"
XD
hilarious kan ????? hahahahahahaha ketawa sampai nangis aku dibuat nyer. sampai sekarang even dah lepas kalau ingat gelak sorang2 macam orang giler aku.

HAAAA NI LAAA HASIL DIA XD

Pijan bagi KAMISAH je kan. then mimi tambah perisa adding SALLEH SURIP.
mane datang SURIP pulak kan ? it's Zainon Surip laaaaaaa
habih tak pasal2 dia bahan aku dengan name tu. nak guna kamisah salleh surip tak muat so amik kamisah surip je. jadi hot issue ok. kata aina and caca diaorang bace je gelak macam nak mati.

Don't forget tweet2 me k. ingat Allah jangan gelak sakan sangat. take care love xoxo ;)

0 luahan hati anda:

Post a Comment

.Asalammualaikum !
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini
SATU pun jadi lah ! hahak