Selamanya Harimau Malaya !

Asalammualaikum !!!!!
Haii ! lame nyer tak update blog ni......fuh fuh dah berabuk dah :)
sorry to readers and fellow friend *ader reader ke?* 
okay drop the subject!
NOW ! wah wah wah topic post Selamanya Harimau Malaya ? 
kalau korang yang mengenali diri ini lebih dekat mesti dah faham and muak and tak heran hahahaha
to sape sape yang tak mengenali diri ini sangat..ni aku nak bagi tau korang ni
aku ialah seorang wanita remaja berumur 16 tahun dan aku jugak ialah seorang
PENYOKONG TEGAR HARIMAU MALAYA !
hanya Allah sahaja lah yang memahami hamba-NYA ini. Betapa giler nyer aku kat pasukan senior bola sepak negara kita tu. Bukan sebab diorang handsome or what tapi minat dan cinta akan negara tu sendiri terbit dalam hidup aku.
Semua nya bermula pada sukan sea 2011 tahun lepas. Masa kite menang Sukan SEA.
seriously, papa and abang2 aku pun tak boleh nak menandingi minat mendalam aku akan bola sepak negara kita ni.
YES ! aku just sokong TEAM MALAYSIA ! sampai abang aku daftar kan aku kat team malaysia ajuran TM tu hahaha. 
Bagai orang ngantuk disorong kan bantal. akhir tahun ni dalam kate lain bulan depan 25/11/12 AFF Suzuki Cup, first kick MALAYSIA vs SINGAPORE
hahahaha I mean what the ? !
okay hahaha yes maybe aku akan ke shah alam and join ultras malaya sokong Harimau Malaya kite.
Ya Allah mesti best kan ??? aku yakin diaorang mesti menang. tengok lah !
ala tak dapat tengok game tu pun tak pe. nanti kite ader lawan laos then indon so no problem.
Speak of indon......hahaha pasukan yang kite kalah kan 2010 tu kan ? ingat ye korang indon kalah okay.
tapi macam dedor sikit sebab vietnam, filipina and thailand terletak pada ranking yang lebih baik dari kite.
ala aku yakin dengan Harimau2 kite. aku yakin kite mesti dapat mempertahan kan piala tu. 
Ape ape pun GOOD LUCK TIGERS ! DO YOUR BEST AND TAKE CARE !
SELAMANYA HARIMAU MALAYA!!!!!
GO TIGERS !!!  


I WILL BE ONE OF THEM ! 


0 luahan hati anda:

Post a Comment

.Asalammualaikum !
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini
SATU pun jadi lah ! hahak